Shigeru Admin
Liczba postów : 66 Join date : 27/12/2012 Age : 28
| Temat: Pieniądze Pią Sty 04, 2013 10:23 pm | |
| InformacjeNa PBF istnieją pieniądze. Tak jak w normalnym świecie służą one jako środek wymiany dóbr i usług. Krótko mówiąc są środkiem płatniczym. W świecie PBF'a jest dużo rzeczy, które możemy nabyć za drobną opłatą. Oczywiście jedne będą tańsze, inne droższe. Zależy to od wartości towaru i miejsca jego zakupy. Wiadome jest, że tą samą rzecz możemy nabyć u innego sprzedawcy za inną kwotę. Dlatego też powinniście uważać co i od kogo kupujecie. Walutą, czyli nazwą pieniądza obowiązującą w świecie pbf'a jest Hs. Każdy nowy gracz na starcie otrzymuje 100Hs'ów. Oczywiście może zwiększać ich sumę na różne sposoby. PotrzebyPoza oczywistymi dobrami każdy musi wydawać także pieniądze na swoje potrzeby. Jak to rozumieć? Już tłumaczę. Akcja PBF'a odbywa się w miarę zwyczajnym świecie, którym w głównej części jest szkoła, a postacie w nim się znajdujące są zwykłymi ludźmi - uczniami i nauczycielami. Każdy zwyczajny człowiek ma swoje potrzeby. Według hierarchii potrzeb Maslowa najważniejszymi, ludzkimi potrzebami są potrzeby fizjologiczne. Dlatego wasze postacie muszą jeść. Skąd jednak wziąć jedzenie? Sposobów jest kilka i żaden nie jest trudny. Na terenie szkoły istnieje stołówka, w której możemy zakupić jedzenie potrzebne nam do przeżycia. Co jednak, jeśli stołówka jest zamknięta? Od tego właśnie jest sklepik szkolny, lub automaty z jedzeniem i piciem poustawiane niemal na całym terenie ośrodku. Każdy gracz musi zjeść jakikolwiek posiłek przynajmniej raz na jeden PBF'owy dzień. Zalecane jest jednak spożywanie większej ilości. ZarabianieZ pewnym czasem zauważycie pewnie, że wasz portfel się kurczy, a pieniędzy wciąż ubywa. Nawet, jeśli będziecie na wszystkim oszczędzać prawdopodobne jest, że zabraknie wam pieniędzy na wymarzoną rzecz. Jak temu zaradzić? Sposób jest prosty. Trzeba zarabiać. Tylko jak? Otóż, jest kilka sposobów. Jedne są bezpieczniejsze, inne mniej. To już od was zależy, jaki wybierzecie. - - - | |
|